Thursday, April 12, 2012

U koga se mi zaljubljujemo?


Ja sam bio siguran da sam se zaljubljivao zbog njenih očiju, pogleda u sutonu, zbog čvrstih i velikih sisa iznad tananog struka i uskih kukova, zbog ručnog dupeta (ručno jer stane u ruku)…  Umeo sam i da patim zbog tih istih očiju u kojima je počeo da se ogleda neko drugi, zbog dupeta koje je stalo u neku tudju šaku. Tražio sam razloge zbog kojih sam baš nju odabrao, a ne onu pored ili preko puta. Eto, trebalo mi je toliko godina da ukapiram da ništa od pomenutog nije bilo presudno. Zašto? Zato što ja nemam ni sise ni ručno dupe. Da, baš tako. Ako niste ukapirali, mi se zaljubljujemo u sebe same. Svi smo na neki način Narcisi i sebe doživljavamo na način koji, uprkos trudu da budemo objektivni, ne odražava baš realnu sliku. Dakle, ono što nas privlači kod partnera su upravo sopstvene osobine, jer njih najviše cenimo. Ovde bih mogao da se zaustavim, ali neću. Jednostavno, iz razloga što ništa nije jednostavno, pa ni ovo.  Elem, postoje ljudi koji su ipak delimično svesni svojih nedostataka i u partnerki traže iskupljenje za nedostignuti nivo svog ja. Zato postoje muškarci koji su u vezi sa devojkama znatno višim od njih, parovi dijametralno suprotnih socijalnih, materijalnih, intelektualnih i drugih profila. Ima i  onih koji idu još dalje, onih koje zovemo sanjari , zanesenjaci, maštari… Takvi od partnerke naprave privid svega što vole. Naravno, ne postoji savršeno kompatibilna osoba sem, naravno, u našoj mašti. Pojedinci, bežeći od zone razočarenja, u svojoj glavi izgradjuju idealan model koji otelotvoruju u devojci sa kojom su. Tada nisu u stanju da primete njene osobine, pokrete, stas ili glas kakvi zaista jesu. Doživljavaju ih često sasvim drugačijima, ali to je plod njihovog htenja, ono što oni vole i što njima prija. Naravno, kao i sve drugo, ni ovo nije baš tako oštro izdefinisano. Postoji i nekoliko nijansi sivog u ovom crno-belom filmu u sinemaskopu.Takodje, postoji i kategorija pedera, ali se njima ne bih bavio ovog puta, i ovako su previše zastupljeni  u tekstovima, medijima, vlasti…  Gde je sad svako od nas u ovoj priči? Upravo tamo gde je sam sebe svrstao, a da toga nije ni svestan. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.